Falujące obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zibi21
    Classic
    • 2019
    • 0
    • Octavia III (5E3)

    Falujące obroty

    Wydaje mi sie ze ktos tu bedzie mial bardzo duzo czasu za chwile na spacery z synem
  • zibi21
    Classic
    • 2014
    • 10

    #2
    Falujące obroty

    Witam ,otóż mam problem przy swojej octavi 1.6 sr ,otóż podczas odpalenia silnika są obroty normalne (ssanie),a gdy spadną na te 700 to co chwilę skaczą na 800/900 ,po prostu taka nie równa praca silnika ,proszę o poradę

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 11255
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      zibi21, komputer/diagnoza coś pokazuje?

      [ Dodano: Wto 24 Mar, 15 19:15 ]
      telefon do lekarza:
      -Panie doktorze, boli mnie głowa. Na co jestem chory?
      ...
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • zibi21
        Classic
        • 2014
        • 10

        #4
        Nie podpinałem vaga ,tylko ,że raz miałem taka akcję ,że przez przypadek urwał mi się wężyk od serwa i nie równo chodził silnik ,i oczywiście brak hamulców ,ale zaraz doszedłem , a teraz dziwna sprawa z tym jest ,spalanie jak na razie jest ok i moc silnik ma tylko te obroty ,jakieś propozycje ?

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 11255
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez zibi21
          jakieś propozycje
          czego nie rozumiesz? podpiąć komputer
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • miodowy
            Rider
            • 2015
            • 534

            #6
            W ciemno to moze byc przepustnica, przeplywomierz, czujnik położenia wału.

            Bez kompa to troche jak wróżenie z fusów.


            It's nice to be important but more important is to be nice

            Komentarz

            • grandii
              Classic
              • 2011
              • 19
              • Octavia I combi (1U5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM

              #7
              Falowanie obrotów

              Podepnę się pod temat. Występuję falowanie obrotów na lpg i na pb. Na pb mniej zauważalne. Dodatkowym objawem jest jakby samochód się dusił, brakuje mu mocy, nie wchodzi na obroty powyżej 3500 . Od dołu ciągnie dosyć żwawo. Zapala mi się kontrolka check-engine. W Vag-u wyskakuje mi błąd 17536. Świece i cewki raczej odpadają ponieważ samochód nie szarpie i nie klekocze jakby pracował na 3 cylindrach. Z tego co już zrobiłem to przeczyściłem, przemyłem przepływomierz. Czy przepływomierz do wymiany?? Macie jakąś rade?? Dodam że po przemyciu jak na razie check-engine się nie zapala. Moje auto to 1.8t rs AUQ

              Komentarz

              • luckd
                Rider
                • 2012
                • 315
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Może być przytkany katalizator.

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 11255
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez grandii
                  wyskakuje mi błąd 17536.
                  to jest informacja, a tu jest podpowiedź


                  czyli przepływomierz już "zregenrowałeś" - więc teraz jeździsz i sprawdzasz czy się błąd pojawi
                  w międzyczasie sprawdź w blokach pomiarowych czy przepływ powietrza jest mierzony - musi reagować na zasysanie powietrza przy przegazowaniu np.

                  a ewentualne inne problemy to tak jak rosstech podaje - sonda lambda
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • zibi21
                    Classic
                    • 2014
                    • 10

                    #10
                    Byłem u znajomego i mi podpioł kompa i nic nie pokazało ,mówił ,ze przepustnica dobra itp ,a to się dzieje przeważnie jak silnik jest niedogrzany ,bo robię nie duże odc trasy 12 km max ,co proponujecie ?

                    Komentarz

                    • paulob1
                      Rider
                      • 2008
                      • 470
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11


                      Tu jest dość obszerny temat. Może pomoże.... 8)

                      Komentarz

                      • zibi21
                        Classic
                        • 2014
                        • 10

                        #12
                        paulob1 ,ten temat jednak nie jest dla mnie ,inne propozycje ?

                        Komentarz

                        • miodowy
                          Rider
                          • 2015
                          • 534

                          #13
                          zibi21 mam ten sam silnik.
                          Ktoś kiedyś wcześniej wymienił w moim aucie przepustnicę na nieoryginalną. Zmieniłem na oryginalną regenerowaną i problemów z obrotami, falowaniem czy uruchamianiem nie nam żadnych.

                          Niech w miarę dobry mechanik sprawdzi Ci przepustnicę.
                          Gdzieś wyczytałem, że nawet oryginalne kończą swój żywot po 150-180 tys przebiegu, gdyż szczotki w prowadnicy (potencjometrze) się wycierają.

                          Na początek walki z obrotami niech ktoś zrobi Ci adaptację przepustnicy. Zobaczysz, czy jest różnica.

                          It's nice to be important but more important is to be nice

                          Komentarz

                          • TOM67
                            Drive
                            • 2008
                            • 88
                            • Octavia I (1U2)
                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                            #14
                            podpinam sie pod temat
                            mam podobny problem
                            auto z 2008 przebieg 72,5 tys km
                            silnik BFQ z gazem
                            przy dojeżdżaniu np do świateł noga z gazu i na hamulec obroty w góre na 2-3 sekundy i opadaja do 800-750
                            silnik zagrzany

                            ASO swtwierdziło ze czujnik płynu wspomagania do wymiany bo nie dziala dobrze i przy ruchu kierownicy cos źle dziala
                            zamówili juz czujnik jutro ma byc wymiana
                            ale z tego co czytam tu na forum kazdy przy takich objawach sugeruje przepustnice ewentualnie czujnik sprzegła
                            pytanie czy aso nie kręci - bo jak mi wymienia czujnik wspomagania i to nie pomoże to po co mam płacić za czujnik
                            bo tym sposobem to mozna sporo czesci wymienic
                            + LPG

                            Komentarz

                            Pracuję...